Nabór na stanowisko młodszego referenta/inspektora ds. administrowania bazami danych w Departamencie Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie,
b) znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym (poziom B1 wg klasyfikacji ALTE – Association of Language Testers in Europe),
c) znajomość języka programowania JAVA.
2. Wymagania dodatkowe:
d) preferowane wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym w zakresie informatyki,
e) znajomość:
- projektowania i programowania systemów informatycznych,
- administrowania bazami danych,
- problematyki rozwoju regionalnego,
- procedur zarządzania i wdrażania funduszy europejskich,
- przepisów prawa z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu województwa,
f) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, organizacji pracy własnej, pracy zespołowej, szybkiego i analitycznego myślenia, wnikliwość, staranność, komunikatywność, terminowość.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) odpowiedzialność za tworzenie i administrację baz danych wykorzystywanych do wdrażania funduszy europejskich,
b) przetwarzanie i upowszechnianie informacji zawartych w bazach danych,
c) odpowiedzialność za opracowanie założeń regionalnego systemu informatycznego niezbędnego do wdrażania funduszy europejskich 2014-2020,
d) przygotowywanie i aktualizacja podręczników procedur obowiązujących w procesie wdrażania funduszy strukturalnych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie /świadectwo, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
d) kserokopie wymaganych na danym stanowisku pracy obligatoryjnych uprawnień,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
http://www.wrotamalopolski.pl/NR/rdonlyres/FB7CB60D-62EE-44E6-9FA1-BC157...,
f) oświadczenie kandydata, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta
z pełni praw publicznych,
h) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób niepełnosprawnych, zamierzających skorzystać z uprawnień określonych w art. 13a ust.
2 ustawy o pracownikach samorządowych),
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba:
- nie posiadająca obywatelstwa polskiego,
- niepełnosprawna, jednakże o niepełnosprawności pozwalającej na pełne wykonywanie obowiązków służbowych.
Budynek nie posiada żadnych barier architektonicznych dla funkcjonowania osób niepełnosprawnych. Wymagana jest całodzienna praca przed ekranem LCD, obsługa urządzeń biurowych. Istotnym jest dyspozycyjność pracownika, także poza godzinami pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego nie jest zakładem pracy chronionej.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r.
Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego przy ul. Racławickiej 56 (nowy budynek – Dziennik Podawczy) lub
- w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego pocztą elektroniczną
na adres: urzad@malopolska.mw.gov.pl lub
- pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego: ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków;
- z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta/inspektora ds. administrowania bazami danych w Departamencie Funduszy Europejskich”,
- w terminie do dnia 22.01.2014 roku /data wpływu/.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.malopolska.pl/bip/um oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Racławickiej 56
w Krakowie.
W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.
Złożonych dokumentów Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego nie zwraca.
Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.