Nabór na stanowisko urzędnicze: młodszy referent/inspektor ds. administrowania bazami danych
Młodszy referent/inspektor ds. administrowania bazami danych w Departamencie Funduszy Europejskich. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Termin składania aplikacji do 16.01.2015 roku.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO
UL. BASZTOWA 22, 31-156 KRAKÓW
ADRES DO KORESPONDENCJI: UL. RACŁAWICKA 56, 30-017 KRAKÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
MŁODSZY REFERENT/INSPEKTOR DS. ADMINISTROWANIA BAZAMI DANYCH
W DEPARTAMENCIE FUNDUSZY EUROPEJSKICH
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie,
b) znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym (poziom B1 wg klasyfikacji ALTE – Association of Language Testers in Europe),
c) znajomość języka programowania JAVA.
2. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym: techniczne ze szczególnym uwzględnieniem kierunków informatycznych,
b) doświadczenie zawodowe w projektowaniu i programowaniu systemów informatycznych, administrowaniu bazami danych dotyczącymi wdrażania funduszy europejskich,
c) znajomość:
- problematyki rozwoju regionalnego,
- procedur zarządzania i wdrażania funduszy europejskich,
- projektowania i programowania systemów informatycznych,
- administrowania bazami danych,
- przepisów prawa z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu województwa,
d) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, organizacji pracy własnej, pracy zespołowej, szybkiego i analitycznego myślenia, wnikliwość, staranność, komunikatywność, terminowość.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) odpowiedzialność za tworzenie i administrację baz danych wykorzystywanych do wdrażania funduszy europejskich,
b) przetwarzanie i upowszechnianie informacji zawartych w bazach danych,
c) odpowiedzialność za opracowanie założeń regionalnego systemu informatycznego niezbędnego do wdrażania funduszy europejskich 2014-2020,
d) przygotowywanie i aktualizacja podręczników procedur obowiązujących w procesie wdrażania funduszy strukturalnych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie /świadectwo, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
d) kserokopie wymaganych na danym stanowisku pracy obligatoryjnych uprawnień,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie http://www.wrotamalopolski.pl/NR/rdonlyres/FB7CB60D-62EE-44E6-9FA1-BC157...,
f) oświadczenie kandydata, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
h) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób niepełnosprawnych, zamierzających skorzystać z uprawnień określonych w art. 13a ust.
2 ustawy o pracownikach samorządowych),
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Szczegóły: http://bip.malopolska.pl/umwm/Article/get/id,1002458.html